Új vásárló vagyok

Hol tudok ügyfélként bejelentkezni?

Itt bármikor megnyithatja saját Ügyfélfiókját egy Ön által kiválasztott jelszóval.

Ezután Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni. Abban az esetben, ha nem kapta meg az e-mailt tőlünk, nézze meg a Spam mappában vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérjük, figyeljen oda, hogy helyesen adja meg e-mail címét!

Milyen előnyei vannak az ügyfélfióknak?

  • Rendelések online nyomonkövetése
  • Korábbi rendelések áttekintése
  • Címjegyzék kezelése

Mi a vendég bejelentkezés?

Önnek lehetősége van regisztráció nélkül vendégként is rendelést leadni. Ebben az esetben azonban mindig újból meg kell adnia adatait, mivel így nem tárolódnak. Vendégként nem tud hírlevelünkre feliratkozni és nem élvezheti az ügyfélfiók előnyeit.
Tehát pl. nem látja az információkat nyitott rendeléséről.

Ha már egyszer vendégként vásárolt üzletünkben, de szeretne egy saját ügyfélfiókot nyitni, egyszerűen jelentkezzen be Új ügyfélként.

Figyeljen oda, hogy vendégként e-mail címét helyesen adja meg. Ellenkező esetben nem tudunk további információkat küldeni csomagjával kapcsolatban.

Fiókom

A “Fiókom” alatt:

  • szerkesztheti adatait
  • kezelheti a címjegyzéket
  • módosíthatja jelszavát
  • szemelőtt tarthatja rendeléseit és termékeit

Gyors áttekintést biztosít:

  • számlázási cím
  • szállítási cím
  • rendelés
  • további információk
  • termékek

Rendeléseim

A “Rendelések” fül alatt megtekintheti utolsó rendeléseit. Ezáltal nyomon tudja követni rendeléseit és megnézhet néhány Ön számára fontos részletet.

Meg tudom változtatni a szállítási címet / számlázási címet?

Ügyfélként saját ügyfélfiókjában változtathatja meg, attól függően, hogy rendelését éppen melyik címre szeretné küldetni.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés lezárása után a címet Ön már nem tudja módosítani, ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan tudom megváltoztatni a számlázási címet?

Számlázási címét bármikor megváltoztathatja. Ezt egyszerűen a Fiókom/Címek alatt, vagy közvetlenül a rendelési folyamat során szerkesztheti.

Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés lezárása után a címet Ön már nem tudja módosítani, ebben az esetben hívjon.
Tel.: +36 30 443-2233

Meg tudom változtatni a jelszavamat vagy e-mail címemet?

E-mail címét vagy jelszavát bármikor megváltoztathatja a “Fiókom/Fiókadatok” alatt. Az e-mail cím megváltoztatását szintén a “Fiókom/Fiókadatok” alatt tudja megváltoztatni.

További kérdések esetén kérem vegye fel velünk a kapcsolatot: prummer@medinfect.hu

A termékek értékelése

Örömmel vesszük, ha a nálunk vásárolt terméket értékeli. Ezzel más vásárlóknak és nekünk is értékes segítséget és támogatást adna. Az értékeléshez be kell jelentkeznie weboldalunkra.

Az értékelés csillagokkal történik, az 5 csillag a legjobb értékelést jelenti. Ezen kívül hozzáfűzhet megjegyzést is a termékértékeléshez. Így a többi vásárlónak átfogóbb képe lesz a termékről.

Irányelvek véleményíráshoz

Egy termék írásos véleményezésénél a következő irányelvekre hívjuk fel a figyelmet:

  • Koncentráljon kizárólag arra a termék, amit értékelni szeretne és írja le tényleges tapasztalatait.
  • Az értékelés ne vonatkozzon ügyfélszolgálatunkra, a rendelésre vagy a szállítási folyamatokra. Ha vásárlással kapcsolatos kérdése vagy üzletünkkel kapcsolatos észrevétele van, vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Írja le pontosan a termék előnyeit és hátrányait.
  • Ne feledje, hogy ennek célja a termék felülvizsgálata és a többi ügyfél információval való ellátása.

Fenntartjuk a jogot az értékelés törlésére, ha az a következő pontok egyikének nem felel:

  • Információ, amely nem kapcsolódik a termékhez.
  • Trágárságok, becsületsértő vagy olyan szavakkal írt írások, amelyek nem alkalmasak nyilvános fórumon való közzétételre.
  • Árak, reklám, spam vagy hivatkozás egyéb termékekről, ajánlatokról, honlapokról vagy versenytársakról.
  • E-mail cím, telefonszám, más oldalak linkjei és elérhetőségei.
  • Kritikus vagy gyűlölködő megjegyzések más oldal véleményezéseként.
  • Minden kép, amely a termék nem megfelelő használatát mutatja.

Ha a termékválasztékkal, árakkal vagy rendeléssel kapcsolatban szeretné észrevételét jelezni, kérjük irjon nekünk. Nagyon szívesen válaszolunk!

Köszönjük, hogy időt szán rá, hogy véleményét másokkal megossza.

Elfelejtettem a jelszavam

Kattintson ide és adja meg e-mail címét. Mi e-mailben elküdjük az összes szükséges információt, amelynek segítségével Ön egyszerűen egy új jelszót választhat. Ezután azonnal folytathatja a vásárlást.

Ha a bejelentkezésénél ismét néhezségekbe ütkezne, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk!

Hogyan adjak le rendelést?

Rendelés leadás

A rendelés egy nagyon egyszerű folyamat!

A termékeket könnyedén megtalálja a kereső vagy a navigáció segítségével.  Ha megtalálta amit keresett csak a  „Kosárba teszem” gombot kell megnyomnia a vásárláshoz.

Ezután kattintson a jobb felső részen a “Kosár ikonra” és eléri a rendelési folyamatot és láthatja a kosár tartalmát.

A Kosár oldalon áttekintheti a vásárolní kívánt termékeket a szállítás díját és amennyiben rendben találta jobbra lent kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.  Itt tudja megadni a számlázási címet a szállítási címet, e-mail címet, majd kattintson a “Folytatás” gombra ahol áttekintheti a termékeket. Ha már vásárolt nálunk, akkor hozzáférési adataival bejelentkezhet. Ha Ön új ügyfél, akkor egyszerűen létrehozhet egy új Ügyfélfiókot.

Megerősítésként el kell fogadnia a négyzet kijelölésével az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezekési Tájékoztatót, ezt követően a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintania a rendelés elküldéséhez.

A megrendeléséről azonnal kapni fog egy Rendelés-visszaigazoló e-mailt. Rendelése ezt követően, amilyen gyorsan csak lehetséges feldolgozásra kerül.

Elérhetőség és Készlet

Igyekszünk annyi terméket raktárunkban tárolni, amennyi csak lehetséges. A készleten lévő termékeket a következő munkanapon tudjuk átadni a szállító partnernek.

A termék oldalán megtekintheti a termék szállítási-állapotát:

  • raktáron
  • rendelhető
  • átmenetileg nem érhető el

Szállítási probléma esetén tájékoztatni fogjuk.

Fizetési lehetőségek

Rendelkezésre álló fizetési formák

Banki előreutalás
A megrendelés visszaigazolása után küldjük a díjbekérő számlát és ezt követően a számla összegét kényelmesen átutalhatja számlájáról. Az összeg beérkezte után küldjük csomagját.

Fizetési módok

Banki előreutalás

A rendelés beérkezését követően  fogja megkapni a díjbekérő számlát, amin megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat. A számla összegét kényelmesen átutalhatja számlájáról.

Közleményként, ne felejtse el megadni a rendelési számot, különben nem tudjuk, hogy a befizetés melyik rendeléshez tartozik. Miután az átutalás beérkezett hozzánk, megkezdődik a rendelésének a feldolgozása.

Az átutaláshoz kérjük, használja a következő banki adatokat:

Bankszámla adatok:
Tulajdonos: Prummer Imre
Számlaszám: 11600006-00000000-85500826
Intézmény: Erste Bank ZRT.
Bank címe: 1138. Budapest, Népfürdő u. 24-26.

Mennyibe kerül a szállítás?

Szállítás kizárólag Magyarország határain belül
60.000 Ft-tól ingyenes
Fontos!
Ha eléri a vásárlási érték a 60.000 Ft-ot, kérem jelölje be az “ingyenes szállítás” felirat melletti kijelölő kört.

Milyen hosszú időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő közvetlenül az egyes termékeknél látható. A raktáron lévő termékek a fizetés beérkezése utáni munkanapon kerülnek postázásra. A raktáron nem lévő termékek szállítási ideje 4-5 munkanap.

Abban az esetben, ha önhibánkon kívül a megrendelt áru szállítása nem történik meg, mivel a szállító nem teljesíti szerződéses kötelezettségeit, akkor az ügyfél elállhat a rendeléstől. Erről azonnal értesíteni fogjuk.

Szállító partner a Magyar Posta

A csomagok a Magyar Posta által kerülnek kiszállításra

Amennyiben rendelését 17:00 óra előtt leadja és a termékek raktáron vannak, abban az esetben rendelését még aznap feldolgozzuk.

A kiszállítás időtartama:  a beérkezett utalás után 1 – 2 munkanapon belül.

Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük és küldjük a díjbekérő számlát, amin az utaláshoz szükséges adatokat láthatja.

A szállítók ezután megpróbálják olyan gyorsan, amennyire lehetséges, kiszállítani csomagját. Előre is köszönjük megértését, amennyiben a csomag kiszállítása (általában az időjárás és a közlekedési akadályok miatt) némi késéssel történik.

További segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Itt minden szükséges információt megtalál és felveheti a kapcsolatot velünk.

Figyelem: hétvégén és ünnepnapokon kizárólag írásos megkeresésre tudunk válaszolni.

Vannak ötletei vagy javaslatai a weboldallal kapcsolatban?

Nagyra értékeljük azon észrevételeit és javaslatait, amivel javíthatunk szolgáltatásunk színvonalán. Kérem, forduljon bizalommal hozzánk. Örömmel fogadjuk visszajelzését!

Kérdések és Válaszok

A termékek oldalán kérdéseket tehet fel, valamint választ adhat más ügyfél által feltett kérdésre. A kérdés feltevéséhez be kell jelentkeznie weboldalunkra.

Egy kérdés vagy válasz írásakor, kérjük a következő irányelvekre figyeljen oda:

  • Koncentráljon kizárólag arra, amivel kapcsolatban kérdezni vagy válaszolni szeretne és írja le tényleges tapasztalatait.
  • A kérdés és a válasz ne vonatkozzon a rendelésre vagy a szállítási folyamatokra. Ha vásárlással kapcsolatos kérdése vagy üzletünkkel kapcsolatos észrevétele van, hívjon telefonon, vagy írjon üzenetet.
  • Írja le pontosan a termék előnyeit és hátrányait, így a válasz hasznosabb lesz.
  • Ne feledje, hogy a kérdésekre való válaszolás célja a vásárlás előtt álló többi ügyfél segítése.

Fenntartjuk a jogot a kérdések, illetve válaszok törlésére vagy blokkolására.

Ha a termékválasztékkal, árakkal vagy rendeléssel kapcsolatban szeretné észrevételét jelezni, azt kérjük írásban tegye meg. Nagyon szívesen válaszolunk! Köszönjük, hogy időt szán rá, hogy kérdéseit és tapasztalatait másokkal megossza.